onsdag 16 oktober 2013

De senaste dagarna och idag

Hejsan!
Igår sa vi hejdå till Lotta som for tillbaka till sitt. Hejdå älskling saknar dej! <3
Efter det for vi hem, mamma och jag pris satte kläder och saker till loppiset, vilket tog en evighet -.-'
Nåja då vi äntligen var klara var klockan mycket, mamma ställde i ordning sakerna medan jag gick runt o kolla vad andra hadde till salu... KLÄDER! <3
Pappa och Rasse hämta mej och jag for hem och packa de sista och Jokkis mamma hämta mig, hadde en riktit trevlig liten prat stund hon och jag :)
Då vi kom fram satt vi bara fram för datorn resten av kvällen och spela Diablo :3
Jokki trötna till sist så vi kröp i sängs och kolla Friends en stund. Sedan var det bara att säga gonatt :)
Idag låg vi länge och drog oss i sängen och fortsatte att kolla på Friends. Sedan in och äta :)
Spela Diablo, sedan var klockan så mycket att jag fick brottom till jobbet. Kom en halv timme för sent på grund av trafiken.. -.-' Perfect!
Jobba i 2 1/2 timme, pappa hämta mej då klockan va 8 och vi for via butiken, sedan hem. Film kväll blev det och vi kolla på The Impossible. Mamma kom hem lagom så hon satt sig ner och såg film med oss. Och jag grät ut. Fy va hemsk film! Ni måste se den, verklighets baserad! :)
Tårarna bara ran :'(
Jaa, men nu sitter jag och överför bilder hit och dit. Efter det tänkte jag sova! :)
Men jag bloggar mera i mårgon, skall vara barn vakt åt Jonas då :)
Gonatt!
Puss! <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar